Een tijdschrift wordt extra aantrekkelijk met een hologram
Hoe de voorzijde van een tijdschrift eruit ziet door het toepassen van een 3D-hologram laat de redactie van Publisher, het Zwitserse vaktijdschrift voor de uitgeverij en digitale drukkers, zien met een fascinerend doordacht ontwerp.
Publisher
De basis is een ontwerp van een optische illusie met het bekende kiepeffect en een opgebracht 3D-hologram met een speels samenspel van 2 x 18 lettertoetsen, die op diverse 3D hoogteniveaus het woord Publisher laten zien. De productie van het hologram vond plaats bij 3D AG. Onder een puntvormige lichtbron ontstaan door het bewegen van de cover prachtige regenboogkleuren, die onder andere zorgen voor een geweldige opvallende uitstraling. Voor informatie over de publicatie www.publisher.ch.
Gerelateerde artikelen
Gerelateerde webshop producten
Hong Kong 10 jaar op een holografisch blokje
nu voor € 12,00Hors Ligne Special Ferrari
nu voor € 20,00Vlinderhologram Postzegel Polen
nu voor € 1,00Technologische ontwikkelingen in Finland
nu voor € 4,00Hologrampostzegel Oostenrijk 1988
nu voor € 6,00Top 10 populairste artikelen
- Figuur van Thiéry
- Necker Kubus Illusie
- Müller-Lyer Illusie
- Les in het construeren van visuele en optische illusies
- Maak zelf je 3D illusies
- Optisch bedrog in onze visuele waarnemingen
- Fenomeen van trompe-l'oeil en andere optische illusies
- Op Art Museum presenteert optische illusies
- Surrealisme als kunst tussen droom en werkelijkheid
- Kleurrijke prikkels van Jeroen Krabbé